Best funny jokes for girls and boys

لڑکیوں کے لئے بہترین مضحکہ خیز لطیفے

مردوں کو لڑکیوں کے لئے مضحکہ خیز لطیفے کی ضرورت کیوں ہے؟ جب آپ مختلف لڑکیوں کو متاثر کرنا چاہتے ہو تو مزاح کا احساس ایک حقیقی اثاثہ بن سکتا ہے۔ مزاحیہ لڑکے عام طور پر وہی ہوتے ہیں جن کے آس پاس بہت سی لڑکیاں لٹکتی رہتی ہیں۔ دوسری طرف ، کچھ فیلو ایسے ہیں جو لطیفے اور چالوں سے بہت اچھے ہیں لیکن ان کی کوئی عورت نہیں ہے ، حقیقت میں لڑکیاں ان سے دور ہی نظر آتی ہیں۔

Top Best Exam Preparation Tips

jokes,funny, jokes for girls, jokes for boys, funny videos, funny jokes, impress karne ka method, make girls ready, larki patane ka tariqa
Best funny jokes for girls  and boys

اچھ manے اخلاق اور مذاق کرنے کی صلاحیت کا ہونا صرف ضروری نہیں ہے ، بلکہ لڑکیاں متاثر کرنے والے بہترین لطیفے جاننا بھی ضروری ہے۔ آپ کے دوست ، لڑکے ، عورتوں ، جانوروں ، کاروں یا مشہور شخصیات پر آپ کے لطیفوں سے متاثر ہو سکتے ہیں لیکن شاید اس کی وجہ سے اس کو سردی پڑ جائے۔ لہذا آپ کو مذاق کی نوعیت کو سمجھنے کی ضرورت ہے جس میں ایک لڑکی سب سے مناسب تلاش کرنا چاہتی ہے۔

اسے بھیجنے کے لئے مختصر لطیفے

jokes,funny, jokes for girls, jokes for boys, funny videos, funny jokes, impress karne ka method, make girls ready, larki patane ka tariqa
Best funny jokes for girls  and boys

1. کیا آپ جادوگر ہیں؟ کیونکہ جب بھی میں آپ کی طرف دیکھتا ہوں ، باقی سب غائب ہوجاتے ہیں!


2. میں فوٹو گرافر نہیں ہوں ، لیکن میں آپ اور آپ کو ایک ساتھ تصویر بنا سکتا ہوں۔


3. کیا میں آپ کو جانتا ہوں؟ 'وجہ ، آپ میری اگلی گرل فرینڈ کی طرح بہت زیادہ نظر آتے ہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ میری قمیض کس چیز سے بنی ہے؟ پریمی / گرل فرینڈ مواد؟


y. وہ کہتے ہیں کہ ڈزنی لینڈ زمین کا سب سے خوش کن مقام ہے۔ ٹھیک ہے بظاہر ، اب تک کوئی بھی آپ کے ساتھ نہیں کھڑا ہے۔


  6. کسی وجہ سے ، میں آج تھوڑا سا دور محسوس کررہا تھا۔ لیکن جب آپ ساتھ آئے تو ، آپ


7. کیا آپ مذہبی ہیں؟ کیونکہ تم میری ساری دعائوں کا جواب ہو  ۔


8. ایسا لگتا ہے کہ میں اپنا فون نمبر کھو گیا ہوں۔ کیا میں آپ کا حاصل کرسکتا ہوں؟


  9. میں کھو گیا ہوں. کیا آپ مجھے اپنے دل کی ہدایت دے سکتے ہیں؟


  10. کیا آپ پارکنگ کا ٹکٹ ہے؟ 'وجہ ، آپ سب پر ٹھیک لکھا ہے۔


  11. کیا آپ واقعی تھک چکے نہیں ہیں؟ تم سارا دن میرے دماغ میں دوڑ رہے ہو۔

Quick Tips to Develop Six Pack Abs Without Any Equipment

nearby 12.۔کیا قریب کوئی ہوائی اڈ ؟ہ ہے یا یہ میرا دل اتار رہا ہے؟


13. کیا آپ کے والد باکسر تھے؟ کیونکہ آپ ناک آؤٹ ہو!


14. کیا آپ میرا بازو پکڑیں گے ، تاکہ میں اپنے دوستوں کو بتاؤں کہ مجھے کسی فرشتہ نے چھو لیا ہے؟


15. صرف ایک ہی چیز ہے جو میں آپ کے بارے میں تبدیل کرنا چاہتا ہوں ، اور یہ آپ کا آخری نام ہے۔

16. گرم رہنے کے علاوہ ، آپ معاش کے لئے کیا کرتے ہیں؟


  17. ہائے ، جب آپ نے اسے چھوڑ دیا تو جنت کیسا رہا؟


18. ہیلو ، میں چور ہوں ، اور میں یہاں آپ کا دل چوری کرنے آیا ہوں۔


  ہوسکتا ہے کہ میں ایک جنن نہ ہوں ، لیکن میں آپ کے خوابوں کو سچ کر سکتا ہوں۔ ای محبت میں پہلی نظر میں یا مجھے پھر سے گزرنا چاہئے


20. مجھے انشورنس مقاصد کے ل your آپ کے نام اور نمبر کی ضرورت ہوگی۔ [کیوں؟] جب میں نے آپ کو دیکھا تو میں خود ہی گر گیا اور خود کو زخمی کردیا!


21. اگر میرے پاس ہر لڑکی کے لئے نکل ہوتی جو میں نے کبھی دیکھا تھا کہ آپ کی طرح خوبصورت لڑکی کون ہے ، میرے پاس… 5 سینٹ ہیں۔


22. میرا اگلا مشروب آپ پر ہے! [کیوں؟] میں نے آپ کو دیکھا اور اپنا کام چھوڑ دیا۔

Top Best 8 Tips to Increase Your IQ Levels

23. آپ اتنے حیرت انگیز ہو کہ میں صرف اپنی پک اپ لائن ہی بھول گیا۔


24. کیا آپ ٹینی سے ہیں؟ کیونکہ آپ صرف دس ہی ہیں جو میں دیکھ رہا ہوں۔


25. آپ کو داخلہ سجاوٹ ہونا ضروری ہے کیونکہ جب آپ کمرے میں چلتے تھے تو اچانک خوبصورت اور کامل ہوتا تھا!


  26. مجھے خزانہ کا شکار کرنا ہوگا کیونکہ میں آپ کا سینہ کھودتا ہوں۔ کیا آپ میرے فون کو ٹھیک کرسکتے ہیں؟ [اس میں کیا حرج ہے؟] کسی وجہ سے ، آپ کا نمبر اس میں نہیں ہے۔


28. مجھے لگتا ہے کہ آپ کی آنکھ میں کچھ ہے۔ اوہ ، رکو ، یہ صرف ایک چمک ہے…


29. میں حقیقت میں اس سے بہت چھوٹا ہوں لیکن میں صرف اپنے بل فولڈ پر بیٹھا ہوں۔


30. میں نے اپنا فون نمبر کھو دیا ہے۔ کیا میں صرف تمہارا رکھ سکتا ہوں؟ 31. آپ کیسے ہیں؟


  [اچھی]


  میں نے نہیں پوچھا ، لڑکیاں آپ کیسی نظر آتی ہیں۔

Best Tips To Make Gol Gappa Puri Recipe | Panipuri Recipe

مزاحیہ لطیفے

1

1. استاد: "جو کوئی یہ سمجھتا ہے کہ وہ بیوقوف ہے وہ کھڑا ہوسکتا ہے!" کوئی کھڑا نہیں ہوتا ہے

استاد: "مجھے یقین ہے کہ یہاں کچھ بیوقوف طلبا موجود ہیں !!" چھوٹی جانی کھڑی *

ٹیچر: "اوہ ، جانی آپ کو بیوقوف لگتا ہے؟"

چھوٹی جانی: "نہیں ... مجھے برا لگتا ہے کہ تم اکیلے کھڑے ہو…"

jokes,funny, jokes for girls, jokes for boys, funny videos, funny jokes, impress karne ka method, make girls ready, larki patane ka tariqa
Best funny jokes for girls  and boys

2

  2. پولیس: آپ کہاں رہتے ہیں؟

  میں: میرے والدین کے ساتھ

پولیس: آپ کے والدین کہاں رہتے ہیں؟

  میں: میرے ساتھ

پولیس: آپ سب کہاں رہتے ہیں؟

  میں: ایک ساتھ

پولیس: آپ کا گھر کہاں ہے؟

  میں: اگلے میرے پڑوسیوں کے گھر

پولیس: آپ کے پڑوسیوں کا گھر کہاں ہے؟

  میں: اگر میں آپ کو بتاؤں تو آپ مجھ پر یقین نہیں کریں گے۔ 

پولیس: بتاؤ

میں: میرے گھر کے آگے

jokes,funny, jokes for girls, jokes for boys, funny videos, funny jokes, impress karne ka method, make girls ready, larki patane ka tariqa
Best funny jokes for girls  and boys

The Top Ten Leg Spinner Bowler of all time.

Post a Comment

0 Comments